החלפות, והחזרות
מה עושים במידה ורוצים להחליף או להחזיר פריט שהוזמן בהתאמה אישית ונרכש?
"לא ניתן לבטל עסקה במקרים הבאים: במקרה של טובין פסידים כמצוין בחוק הגנת הצרכן, מוצרים שבהגדרת מידע כמצוין בחוק המחשבים (התשנ"ה 1995), טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה, טובין הניתנים להעתקה ושכפול לאחר פתיחת האריזה."
בהזמנת מוצרים אישית על פי יצור מיוחד לא תהיה החזרת תמורה ללקוח
הקבצים מודפסים כפי שהתקבלו באתר ללא שינוי גוונים ובסטייה של עד 10%
טעות בהקלדת הטקסט על מוצר כל שהוא לא תהיה באחריות החברה, היצרן זום פור יו
מה עושים במקרה שהפריט שנרכש לא הגיע?
חשוב לוודא מהו הזמן שהחנות ממנה הזמנתם הגדירה למשלוח המוצר. במידה והזמן שהוגדר חלף, תוכלו ליצור קשר עם החנות באמצעות פרטי החנות או במייל שקיבלתם מאיתנו מיד אחרי הרכישה "הודעה על רכישת פריט".
ואז ייפתח בירור מקיף מול חברת השילוח
בכל מקרה במשלוח רשום או משלוח מדלת לדלת חברת השילוח מבטחת את המוצרים בהתאם לתקנון חברת הדואר .